بلیزارد در حال کار بر روی پروژه FPS PvP

بلیزارد در حال کار بر روی پروژه FPS PvP

بین Overwatch 2، Diablo 4، Diablo Immortal و یک عنوان بقای جدید Triple-A که برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه می‌شود، Blizzard Entertainment چیزهای زیادی در دستور کار خود دارد. با این حال، به نظر می‌رسد که پروژه‌های اعلام‌نشده‌ای مانند یک شوتر اول شخص اعلام‌نشده با تمرکز بر PvP در دست ساخت است.

 

Faizan Shaikh  در توییتر نمایه LinkedIn را برای کریستوفر هاول که به عنوان طراح اصلی بازی در بلیزارد کار می کند، کشف کرد. هاول علاوه بر اینکه یک طراح اصلی بازی در Overwatch 2 است، بیش از سه سال است که روی یک "پروژه FPS PvP اعلام نشده" با فرآیندی که شامل مدیریت مبارزه، UX، سطح و طراحی سیستم است، کار کرده است. "فناوری ساخت سطح" جدید همراه با استخدام، "همسویی تیم ها بر اساس چشم انداز پروژه" و طراحی سیستم های گیم پلی.

 

چند نامزد بالقوه برای این پروژه اعلام نشده مانند نسخه موبایلی بالقوه Overwatch به ذهن خطور می کند. این می تواند پروژه لغو شده StarCraft FPS "Ares" باشد که به عنوان "میدان نبرد در جهان StarCraft" توصیف می شود و بازیکنانی به عنوان Terran Marine  در حال مبارزه با Zerg بودند. گزارش‌های لغو پروژه در ژوئن 2019 منتشر شد، بنابراین بعید است.

 

باید دید که این پروژه جدید تا چه اندازه ادامه دارد. منتظر جزئیات احتمالی در ماه های آینده باشید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/1151

خبرنامه بازی ها

گالری